czwartek, 23 kwietnia 2015

Urodzinowy Duet.

Wybierając się na dziecięce urodziny postanowiłam podarować coś od siebie.
Dla 6 letniej dziewczynki zrobiłam breloczek serduszko, a dla 4-letniego chłopca sowo/kota.


forma zrobiona z gąbki tapicerskiej + karabinek ze starej smyczy z technicznym filcem


przyszywamy

najpierw z jednej strony nafilcowujemy;] wełnę...

...tak żeby otoczyć całą gąbkę



serduszko ozdobiłam serduszkiem

Z sowo/kotem było więcej pracy, bo do owalnej bazy dodałam oczy i nos

oczy i nos powstały ze wstępnie uformowanych kulek podobnej wielkości

uszka;]



 ...do ufilcowanego już serca dodałam ...ogonek
powinnam to zrobić wcześniej, bo do mocno sfilcowanego elementu trudno coś dodawać, bez widocznego efektu łączenia.

sowo/kot dostał źrenice, coby wzrok miał przytomniejszy;]



Oto urodzinowy DUET;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz