środa, 11 listopada 2015

Narwańcy i uwodziciele czyli PRZYGODY Z KSIĄŻKĄ, Spotkanie. III

Narwańcy, uwodziciele,samotnicy.Atlas tych co fruwają, skaczą i nurkują, wyd. Dwie Siostry. Adrienne Barman.

ostatnio książka Hit w naszym domu. Nie jest to zwykły atlas. Klasyfikacja zwierząt, jest dość nietypowa... nasi ulubieni to:





Nieodżałowane



Truciciele to nasza grupa ulubiona;]






Wyklęte...te też ulubione;]




 Zagrożone....te łzy;]]]]




i...Mistrzowie bezdechu:)( codziennie przy kąpieli mamy ta konkurencje)






Książka jest bardzo kolorowa, to nas przyciąga do ilustracji, rysowana jakby komiksowo, narracyjnie i z dowcipem.

...któregoś popołudnia,
 sami postanowiliśmy porysować i wybraliśmy jako wzory: TRUCICIELI.










  TYmkowa korekta, paszcza i obowiązkowe krople krwi...i jadu


...a te jakoś tak wprawiają mnie w ...rozbawienie;]


 i tak to rysowaliśmy, malowaliśmy



 paletnica niebieskoplama, szerszeń i jaskółka

groźnica niema (czarna kropka to OSTRZEŻENIE!!!, bo groźna strrrrrrrrasznie)




Wpis powstał w ramach projektu blogowego,
zobaczcie co u innych;]] 

6 komentarzy:

  1. książka wspaniała koncepcyjnie - szkoda, że wizualni woóle mi się nie podoba... Wasz szerszeń i groźnica to co innego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;] tak rysunki są specyficzne...miałam podobne uczucie jak miałam Mamoko w rękach po raz pierwszy... najpierw mi się nie podobały, potem niepodobały ...tak nie do końca...a teraz uwielbiam;]] ta książka jest świetnie zrobiona, można przy niej rozmawiać z dziećmi na mnóstwo tematów, tzw... książka niekończąca się dygresja;]

      Usuń
  2. A ja jestem wielką fanką tych rysunków. Bardzo nas śmieszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. nam nie podeszła zupelnie :( oddałam koleżance

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaa zupełnie nie znamy tej książki, a mój Tymek to fan wielki wszelkich stworzonek. Ostatnio sprawiliśmy sobie Animalium i oglądamy każdego dnia. Jakie piękne wyszły wam rysunki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Animalium poluje...ta książka nieco w innym klimacie.

      Usuń